moderator (10 postów dotychczas) | |
REGULAMIN FORUM
[Korzystanie z forum]
1. Forum dyskusyjne przeznaczone jest do wymiany informacji, spostrzeżeń oraz subiektywnych myśli wszystkich użytkowników, którzy posiadają zarejestrowane konto użytkownika w serwisie.
2. Rejestracja konta wymaga poprawnego wypełnienia formularza rejestracyjnego na stronie oraz potwierdzenia poprawności adresu e-mail poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na wskazany podczas rejestracji adres e-mail. Wszystkie nowe konta są dodatkowo moderowane przez administratora serwisu NoweForum i powinny być aktywne w czasie zwykle nie przekraczającym 48 godzin od czasu rejestracji. W skrajnych przypadkach czas ten może się wydłużyć.
3. Użytkownik forum, którzy w procesie rejestracji podał nieprawdziwe, bądź nieaktualne dane (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownik nie posiadający na koncie żadnego postu, może zostać zablokowany lub usunięty z forum bez powiadomienia (uzasadnienia).
4. Zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie na podany adres e-mail poczty elektronicznej, zawierającej komunikaty dla użytkowników Forum.
5. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.
6. Korzystanie z serwisu Forum jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Regulamin obowiązuje od dnia jego wprowadzenia i opublikowania na łamach serwisu Forum.
[Warunki użycia]
Zasady i postanowienia rejestracji
Aby móc kontynuować musisz zgodzić się z:
Zasadami i regulaminem Forum
Proszę poświęć chwilę, aby zapoznać się z zasadami wypisanymi poniżej. Jeśli je zaakceptujesz i zechecesz się zarejestrować, poprostu kliknij w przycisk "Rejestruj. Aby anulować rejestrację, kliknij w przycisk "powrót" w Twojej przeglądarce internetowej.
Proszę pamiętaj, że nie odpowiadamy za żadne treści zawarte w wiadomościach napisanych przez użytkowników Forum.
Wiadomości przedstawiają subiektywny punkt widzenia autora i nie muszą być jednoznaczne z opiniami innych użytkowników, bądź też administracji forum. Jeśli, któraś z wypowiedzi zawiera niewłaściwe treści, bądź też jest niezgodna z regulaminem może ona zostać zgłoszona do administracji i jeśli będzie to konieczne, zostanie ona usunięta.
Akceptując regulamin zobowiązujesz się do jego przestrzegania podczas korzystania z forum. Pamiętaj, że na forum nie wolno zamieszczać treści niepoprawnych moralnie, agresywnych, wulgarnych, łamiących prawa autorskie, odstających od przyjętych norm społecznych.
Nie możesz zamieszczać żadnych materiałów chronionych prawami autorskimi.
[Wypowiedzi użytkowników]
1.Forum szanuje opinie użytkowników w dowolnych tematach wypowiedzi, jednak liczy na wysoki poziom dyskusji i rozwinięcie myśli. Z pełną stanowczością usuwane będą wypowiedzi zawierające wulgaryzmy, obraźliwe opinie na temat osób lub firm oraz wypowiedzi, bez logicznego uzasadnienia swojego zdania.
2. Unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, gdyż taka forma pisania oznacza Krzyk - krzykacze nie są na forum mile widziani.
3. Forum może stanowić miejsce reklamowe innych serwisów, wymagamy jednak, aby wraz z odnośnikiem do serwisu pojawił się jego dokładny opis. Linki do serwisów bez opisu lub komentarza będą usuwane.
[Uprawnienia administratora]
1. Administrator forum ma prawo do poprawiania, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
2. Administrator nie ma obowiązku usuwania, edytowania postów opublikowanych na Forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
---
W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku. |